بستن
جستجو
جدا کننده
خانه فلش کودک و نوجوان فلش آموزش‌های تخصصی فلش ChatGpt و همه چیز درباره آن

ChatGpt و همه چیز درباره آن

تاریخ انتشار ۲ بهمن ۱۴۰۲
زمان مطالعه ۱۰ دقیقه
ChatGpt و همه چیز درباره آن

امروزه هوش مصنوعی پیشرفت‌های بسیاری در ابعاد مختلف زندگی و تجارت دارد. ChatGPT یکی از دستاوردهای اخیر این تکنولوژی است. این پردازشگر هوشمند زبان نخستین بار در سال ۲۰۲۲ میلادی به جهان عرضه شد و به سرعت محبوبیت یافت.

در این مقاله جونیورا قصد دارد به تشریح هوش مصنوعی ChatGPT ، کاربرد، مزایا و معایب و سایر موارد مرتبط با آن بپردازد.

 

هوش مصنوعی چیست؟

هوش مصنوعی (Artificial Intelligence) گرایشی وسیع و گسترده از علوم رایانه برای ساخت ماشین‌های هوشمند می‌باشد. این ماشین‌ها از طریق داده‌های هوش انسانی مدلسازی شده تا توانایی انجام وظایف انسانی را بهبود ببخشند. در واقع هوش ‌مصنوعی با مجموعه‌ای از الگوریتم‌ها و تکنیک‌های مبتنی بر داده ماشین‌هایی در قالب سخت افزار و یا نرم افزار تولید می‌کند. هدف اصلی از تولید آن‌ها بهبود و تقویت عملکرد در انجام کارهایی است که نیاز به تفکر انسانی دارند.

انسان‌ها توانایی نظارت بر فرآیند یادگیری هوش مصنوعی از طریق برنامه نویسی را دارند. آن‌ها انتخاب‌ها و تصمیم‌های خوب را تقویت کرده و مانع تصمیم‌های بد می‌شوند. با این حال بعضی از سیستم‌های هوش مصنوعی مانند بازی‌های رایانه‌ای بدون نظارت بر فرآیند یادگیری طراحی شده‌اند. هوش مصنوعی نه تنها در بازی‌های رایانه ‌ای بلکه در بسیاری از صنایع و امورات زندگی از جمله پزشکی، آموزش، تجارت و تبلیغات مورد استفاده قرار می‌گیرد. چت جی‌ پی‌ تی ChatGPT و گوگل بارد نمونه‌های این تکنولوژی در دنیای اینترنت به شمار می‌روند.

 

چت جی ‌پی ‌تی ChatGPT چیست؟

ChatGPT مخفف عبارت Chat Generative Pre-Trained Transformer می‌باشد که یک ربات چت، بر پایه هوش مصنوعی است. این بدان معنی است که می‌توان با زبان طبیعی هر سوالی از آن پرسید و پاسخی هوشمندانه در قالب الگوهای نوشتاری زبان انسان را دریافت نمود. پاسخ‌هایی که معنادارتر، دقیق‌تر، مربوط‌تر و سریع‌تر در ارتباط با پرسش مطرح‌ شده توسط کاربر هستند. بنابراین همان‌طوری که از اسم آن مشخص است نسبت به دستیارهای صوتی مانند Siri ،Alexa و Google Assistant تفاوت بسیاری دارد.

اصطلاح Generative Pre-Trained به معنی تولید‌کننده پیش‌‌آموخته، نشان دهنده این موضوع است که این ربات چت، از شبکه‌های عصبی توسعه‌یافته با یادگیری عمیق بهره می‌برد. در حقیقت حجم عظیمی از داده‌های به ‌دست‌ آمده‌ی اینترنتی را غربال و مورد استفاده قرار می‌دهد. این ربات دقیقا مانند دانش‌آموزی باهوش که به یادگیری مطالب بیشتر علاقه‌مند است عمل می‌کند. ربات ChatGPT قبل از این‌که با کاربر صحبت کند، چیزهای زیادی یاد گرفته و می‌تواند از این اطلاعات به عنوان مثال برای ساخت جملات یا داستان‌های جدید استفاده کند.

چت جی پی تی چیست

کاربردهای ChatGPT

کاربرد اصلی chatgpt در پاسخ دادن به پرسش‌های انسان است. ربات ChatGPT با الگوریتم‌های از پیش آموزش ‌دیده طراحی شده و قابلیت انجام چندین عملیات هم‌ زمان را با سرعتی بسیار بالا و در لحظه دارد. بنابراین به صورت کلی برای خدمت‌رسانی به مشتریان، تحقیق، بازاریابی و فروش، تجزیه و تحلیل داده‌ها کاربرد زیادی دارا می‌باشد. در ادامه به اختصار برخی از کاربردهای آن شرح داده می‌شود.

 

تولید محتوای متنی

ربات ChatGPT می‌تواند سوال یا موضوعی را دریافت کرده و طبق جزییات آن چندین خط و پاراگراف محتوایی متنی مانند توضیحات محصول، داستان، مقاله و شعر را تولید کند. با این کار علاوه بر صرفه‌جویی در وقت در صورت ناراضی بودن از متن، امکان درخواست مجدد و دریافت محتوای متنی جدید وجود دارد. البته محتوای تولید شده چون نوعی گردآوری و صرفا پاسخ به سوال است منحصر به‌فرد نمی‌باشد. بنابراین باید روی آن تغییراتی را برای جلوگیری از سرقت ادبی اعمال کنید تا قابلیت انتشار داشته باشد.

 

تکمیل جملات و تصحیح متون

افراد اغلب برای نگارش متون در جستجوی کلمات و ساختاری مناسب برای کامل کردن جملات می‌باشند. ChatGPT با پایگاه داده بسیار گسترده‌ای که از منابع اینترنتی و قابلیت بهبود یادگیری‌اش دارد می‌تواند حتی حین نوشتن، ساختار و متن جملات را با پیشنهاداتی جایگزین، اصلاح و ویراستاری کند. همچنین اشتباهات گرامری، تایپی و املایی را تشخیص ‌دهد. پس با این کاربرد ربات شاهد افزایش سرعت، دقت و انعطاف‌‌پذیری در تکمیل جملات و تصحیح متون خواهید بود.

 

جستجوی اطلاعات و مکالمه و پاسخ سریع

ChatGPT هر اطلاعاتی که مدنظرتان باشد یا سایت‌های مرتبط با آن اطلاعات را در کمترین زمان ممکن به شما معرفی می‌کند. برای دریافت پاسخ دقیق و شفاف باید سوالات خود را به صورت واضح بپرسید. اگر پاسخ سوال را نداشته باشد به شما اطلاع رسانی می‌کند. از طرفی به ازای هر پاسخ امکان تایید یا رد کردن آن توسط کاربر و نمایش پاسخی دیگر توسط ربات وجود دارد. حتی می‌توانید اندازه‌ی جواب یا قالب آن را از پیش برای ChatGPT تعیین نمایید.

نحوه پاسخگویی به حدی به زبان طبیعی نزدیک است که به راحتی می‌توانید آن را با یک انسان واقعی اشتباه بگیرید. این مورد به طرز قابل توجهی آن را از سایر ابزارهای چت هوش مصنوعی متمایز می‌کند. به طور مثال می‌توانید درباره اتفاقات روزمره‌تان و یا برای سرگرمی و تفریح با او چت و صحبت کنید. همچنین شرکت‌ها، چت‌بات سایت‌های فروش محصول و ارائه خدمات خود را، با این تکنولوژی تلفیق کرده تا پاسخ‌های سریع و بهتری را به کاربرانشان بدهند.

 

نوشتن کد زبان‌‌های برنامه ‌نویسی

ChatGPT می‌تواند کدهایی برای زبان‌های برنامه ‌نویسی مختلف از جمله پایتون، C++، جاوا اسکریپت، C#، Ruby و غیره تولید کند. با ارائه نکته‌ها، ترفندها و بهترین شیوه‌ها به برنامه نویس کمک می‌کند تا مهارت، توانایی و دانش خود را بهبود ببخشد. لازم به‌ذکر است این ربات در حال حاضر صفحات وب و برنامه‌های کاربردی ساده را به زبان‌های برنامه نویسی اشاره شده می‌نویسد. یعنی هنوز قادر نیست کدهای پیچیده و حرفه‌ای را تولید کند اما با داشتن قابلیت یادگیری مداوم در سال‌های آتی به یک کدنویس ماهر تبدیل خواهد شد. با اینکه هرگز جایگزین یک برنامه‌نویس نخواهد شد اما با درک موضوع می‌تواند در فرآیند کدنویسی به افراد تا حدود زیادی کمک کند.

در ابتدا باید زبان برنامه نویسی خود را انتخاب کرده و سپس ورودی یا موضوع کدنویسی را اعلام کنید. این ورودی یا موضوع می‌تواند تشریح مختصر و شفافی از مشکل یا نیاز برنامه نویس باشد که ربات چت جی پی تی کدی را برای رفع آن تولید می‌کند. بعد از تولید کد آن را امتحان نموده درصورتی که همچنان مشکل وجود داشته باشد با ارائه ورودی بیشتر، ربات امکان اصلاح آن را دارد.

 

حل مسائل و مشکل کدهای برنامه نویسی

ربات هوش مصنوعی ChatGPT به برنامه‌نویسان آماتور و حرفه‌ای برای سوالات و مشکلات مربوط به کدهای نوشته شده، قدم به قدم پاسخ داده و آن‌ها را برای رفع خطاهای احتمالی راهنمایی می‌کند. این ربات دارای پایگاه‌ داده بسیار وسیع با قدرت پردازش بالاست و اشکالات کدبرنامه را همانند یک برنامه‌نویس با تجربه بررسی و برای رفع آن پیشنهاد می‌دهد. البته باید مسائل را به صورت شفاف از قبل مشخص نمایید تا ChatGPT بتواند منظور شما را درک و پاسخ صحیح‌تری را بدهد. به عنوان مثال اعلام کنید، کدام قسمت از کد نوشته شده موجب ایجاد خطا می‌گردد؟ چه نوع پیام‌ خطایی می‌دهد؟ هدف از نوشتن کد چه بوده و اکنون چه اتفاقی می‌افتد؟

ChatGPT همچنین قابلیت تبدیل کدهای برنامه نویسی به زبان عادی و طبیعی را دارد. اگر به کدی ناشناخته یا پیچیده نیز برخورد کردید، با استفاده از این ربات آن را برای خود قابل درک کنید.

 

ترجمه‌ متون

قابلیت دیگر ChatGPT در ترجمه متون به مهم‌ترین زبان‌های زنده دنیا با دقت و سرعت بالاست. این ربات با ترجمه‌های قابل اعتمادی که ارائه می‌دهد ارتباط موثر بین زبان‌های مختلف را برقرار می‌کند. برخلاف ابزارهای ترجمه محبوب در فضای مجازی مانند Google Translate و غیره، ChatGPT با ماهیت تعاملی ترجمه‌ای برجسته و متفاوت را ارائه می‌دهد به گونه‌ای که ترجمه واقعا قصد نویسنده یا گوینده را منعکس می‌کند.

از تفاوت‌های قابل توجه در این ربات می‌توان به ترجمه جمله به جمله به جای کلمه به کلمه عنوان نمود. به طوری‌که امکان سفارشی‌سازی ترجمه‌ها مطابق با نیازهای خاص خود را خواهید داشت. در ترجمه با ChatGPT لحن، سبک و تفاوت‌های مفاهیم فرهنگی و منطقه‌ای را در معانی کلمات تعیین می‌کنید، کاری که سایر ابزارهای ترجمه آنلاین متداول نمی‌توانند انجام دهند. حتی این امکان وجود دارد که مشخص کنید متن ترجمه شما گزارش مالی، نظامی، پزشکی، شعر، آهنگ، ایمیل، رزومه، ضرب المثل و یا نسخه دارویی است.

خلاصه نویسی با ChatGPT

خلاصه ‌نویسی متن‌های طولانی از دیگر قابلیت‌های کاربردی ChatGPT است. برای این منظور متن مورد نظر را وارد کرده و طول خلاصه را بر حسب جملات یا کلمات برای ربات مشخص نمایید. پس از چند ثانیه خلاصه تولید و می‌توان آن را برای اطمینان بیشتر بررسی و اصلاح کرد.

تشخیص و آنالیز احساسات

تکنولوژی هوش مصنوعی ChatGPT که با الگوریتم‌های یادگیری ماشین تقویت شده است امکان تحلیل و تشخیص احساسات کاربر را دارد. این موضوع از اهداف بلندمدت تولید ربات ChatGPT می‌باشد. زیرا می‌تواند واکنش و عکس العمل‌های کاربر، به‌ویژه در مکالمات تجاری تشخیص دهد. احساسات کاربر مانند رضایت یا عدم‌رضایتش را برای پیشرفت تحقیقات بازاری و توسعه‌ی محصول گزارش نماید.

همچنین این ربات برای سرگرمی و همدلی چندان هم بد نیست! مثلا زمانی که به او بگویید ”من امروز بی حوصله هستم” او به شما پاسخی این چنینی می‌دهد که ”این احساس طبیعی بوده و هر انسانی ممکن است زمانی بی حوصله باشد… ”.

 

مزایای ChatGPT

ربات هوش مصنوعی ChatGPT مزایای بسیاری در زمینه‌های مختلف از جمله تسهیل و تسریع کارها دارد که برای کاربران عمومی و شرکت‌ها حائز اهمیت می‌باشد. از مهمترین مزایای این ربات علاوه بر کاربردهای مذکور می‌توان به موارد زیر نیز اشاره کرد.

  • مسلط به انواع زبان‌ها: پردازش زبان طبیعی از بارزترین ویژگی‌های ChatGpt می‌باشد. کافی است با هر زبانی که می‌خواهید از او چندین سوال بپرسید یا مکالمه کنید آنگاه متوجه می‌شوید شبیه یک انسان به مکالمه‌های شما پاسخ‌های واقعی می‌دهد. چون توانایی درک درست سوالات و دادن جواب‌های منطقی را دارد.
  • استفاده رایگان: استفاده پایه‌ای از ChatGPT برای کارهای عمومی رایگان است. اما برای بهره بردن از خدمات حرفه‌ای یا تیمی می‌بایست از طریق پلن‌های ارائه شده در ChatGPT مبالغی را ماهیانه پرداخت نمایید.
  • ساده و در دسترس: کار کردن با این ربات بسیار ساده و راحت است. برای استفاده از آن باید از مرورگر فایرفاکس، گوگل کروم و سافاری رایانه و یا اپلیکیشن‌ تلفن همراه بهره ببرید. وارد سایت openai.com شده، ثبت نام کنید و سوالات خود را بپرسید. در ادامه این مقاله جونیورا مراحل ثبت نام را توضیح داده است.
  • آچار فرانسه: همه کاره بودن و تطبیق پذیری Chat GPT آن را به ابزاری ارزشمند و کارا در حوزه‌های مختلف تحصیلی و کاری از دانش‌آموز تا استاد دانشگاه و شرکت‌های کوچک و بزرگ تبدیل کرده است.
  • تعاملگر: انعطاف پذیری گفتگو و پشتیبانی از توسعه‌دهندگان مزایای دیگر استفاده از ChatGPT است. به این معنی که قابلیت تعامل با کاربران، عدم نیاز به دانش فنی زیاد، پشتیبانی از واسط‌های برنامه‌نویسی (API) و امکان ادغام آسان این مدل در برنامه‌ها و خدمات خود را دارد.

 

معایب ChatGPT

ChatGPT در طیف گسترده‌ای از زمینه‌ها فوق‌العاده عمل می‌کند، اما ممکن است برای برخی از دامنه‌های تخصصی نتایج نادرست یا نامربوط را ارائه دهد. از اصلی‌ترین معایب این ربات می‌توان به موارد ذیل نیز اشاره کرد.

  • احتمال خطا: دانش محدود و احتمال ارائه پاسخ نامعتبر دارد. زمانی که با آن تحقیقی انجام می‌دهد حتما خروجی را مطالعه و بررسی کنید تا منعکس کننده بروزترین اطلاعات باشد. دانش محدود این ربات به دلیل اطلاعات و داده‌های جمع‌آوری و تحلیل شده در حدود چند ماه از تاریخ جاری عقب تر، می‌باشد. پاسخ‌های ربات بر اساس الگوها است، نه بر پایه حقایق و اطلاعات.
  • امنیت: حفظ حریم خصوصی و امنیت اطلاعات در آن همچنان نیاز به بهینه سازی دارد. با توجه به حجم بالای داده های Chat GPT، این فناوری با برخی چالش‌های امنیتی و حفظ حریم خصوصی مواجه است. برای مثال بعضی به منظور شکستن قفل‌های نرم‌افزاری، تولید انواع مواد منفجره و حتی مسائل سیاسی از این ربات استفاده می‌کنند که او با دستورالعمل‌ها و خط‌مشی محتوایی، سعی می‌کند تا با این موضوعات مقابله نماید.

 

آیا مشاغل با وجود ChatGPT در خطرند؟

تاکنون هر تکنولوژی جدیدی در ابتدا موجب ترس مردم شده است. چون ترس یک رفتار طبیعی انسان محسوب می‌گردد. اما باید بدانید که این ترس ناشی از نداشتن اطلاعات کافی در مورد آن تکنولوژی یا فناوری نوظهور است. در خصوص ربات هوش مصنوعی چت جی پی تی نیز این نگرانی بابت از بین رفتن برخی مشاغل و حرفه‌ها وجود دارد. چیزی که انسان را متمایز از تکنولوژی می‌سازد، همدلی، هوش هیجانی، خلاقیت، ابتکار و نوآوری او است. آدمی با این خصوصیات فناوری را برای کمک و تقویت نیروی خود و هم‌نوعانش به کار می‌برد.

به هرحال تکنولوژی و فناوری‌هایی نوین همچون ChatGPT راه خود را با وجود سدهای بزرگ مقابلشان خواهند یافت. واقعیت این است که این ربات قرار نیست شغلی را نابود و یا حذف کند، بلکه می‌تواند کارها را آسان‌تر و با بهره‌وری بیشتری انجام دهد. بنابراین به جای نگرانی از توسعه ابزارهای هوشمند به دنبال آموزش و یادگیری استفاده از آن‌ها برای بهتر کردن شرایط زندگی و کاری خود باشید.

به طور مثال در حوزه تولید محتوا و یا برنامه نویسی با توجه به اینکه این ربات قادر است این کارها را تا حدودی انجام دهد اما باید یادآوری کرد که کدنویسی و تولید متون حرفه‌ای به مهارت‌های خاصی فراتر از منطق یک ربات نیاز دارد. مشاغلی مانند ورزشکاران، دیجیتال مارکتینگ، مکانیکی ماشین آلات، آشپزی، پیش‌خدمت، مهمانداری هتل و هواپیما، پزشکی و غیره هرچند در ظاهر ارتباطی با این ربات ندارند اما برای رشد و بهبود فعالیت‌های خود می‌توانند از آن استفاده کنند.

پس با وجود این فن‌آوری پیشرفته، ممکن است برخی مشاغل جدید خلق شوند و برخی دیگر رونق بیشتری بگیرند. از جمله مشاغل خلق شده، مترجمان حرفه‌ای، ریاضیدانان‌ ماهر، تحلیلگران خبری، مدیران مالی توانا، فیلسوفان را می‌توان ذکر کرد.

 

نحوه استفاده از ChatGPT توسط مرورگر

شرکت OpenAI مستقر در سان‌فرانسیسکو آمریکا به‌صورت تخصصی در‌ حوزه هوش مصنوعی فعالیت می‌کند و محصول ChatGPT را از طریق وب و اپلیکیشن‌های تلفن‌همراه در اختیار کاربران قرار داده است. برای استفاده از این ربات هوش مصنوعی توسط مرورگرهای تلفن همراه یا رایانه ابتدا باید وارد آدرس سایت chat.openai.com شوید. سپس بر اساس راهنمای زیر در آن ثبت نام کنید.

نکته (۱): کاربران ایرانی به دلیل تحریم باید از VPN برای ورود به این ربات استفاده کنند.

نکته (۲): مراحل ثبت‌نام ثابت نیست و ممکن است در آینده با تغییرات و بروزرسانی‌هایی همراه باشد.

مراحل ثبت نام در ChatGPT

برای ثبت نام پس از وارد شدن به آدرس سایت (chat.openai.com) ربات بر روی گزینه‌ی Sign up کلیک کنید.

chatgpt در مرورگر وب

در مرحله بعد از شما می‌خواهد که آدرس ایمیل معتبری را وارد نموده و یا از طریق حساب کاربری مایکروسافت، گوگل و یا اپل خود وارد شوید.

ثبت نام در chatgpt

در صورتی که ایمیل وارد شده مربوط به شرکت‌های گوگل، مایکروسافت و یا اپل نباشد، ایمیل تاییدیه ای از سوی OpenAI برای شما ارسال خواهد شد که با باز کردن و کلیک بر روی گزینه‌ی Verify Email Address حساب کاربری شما تایید می‌گردد.

ثبت نام در ماکروسافت برای chatgpt

سپس در صفحه بعد نام و تاریخ تولدتان را وارد نمایید.

ثبت نام در chatgpt

به‌منظور استفاده از ChatGPT باید قوانین وب‌سایت OpenAI را مطالعه و تایید کنید. در نهایت حساب کاربری شما در ChatGPT ساخته شده و آماده استفاده می‌باشد.

ثبت نام در openai

ثبت نام در ماکروسافت chatgpt

نحوه استفاده از ChatGPT توسط تلفن‌ همراه

دانلود chatgpt اندروید

شرکت OpenAI اپلیکیشن‌های کاربردی ربات هوش مصنوعی خود را از طریق فروشگاه‌های اپ استور و پلی‌استور برای کاربران آیفون و اندروید در دسترس قرار داده است. برای نصب آن‌ها می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

لینک دانلود chatgpt برای اندروید

لینک دانلود chatgpt برای iOS

نکات قابل توجه:

  • مراحل ثبت نام در گوشی‌های تلفن‌ همراه همانند مراحل ثبت نام در سایت می‌باشد.
  • کاربران ایرانی به دلیل تحریم باید از VPN استفاده کنند.
  • مراحل ثبت نام ثابت نیست و ممکن است در آینده با بروزرسانی نرم‌افزار تغییر کند.

سخن پایانی

در یک کلام می‌توان گفت بدون شک جهان آینده با ربات‌ها و تکنولوژی‌های هوش مصنوعی مانند ChatGPT فراگیر یا حتی اداره می‌شود. ربات Chat GPT مدلی قدرتمند و متن محور است که توانایی تعامل با کاربران به زبان طبیعی و قابلیت یادگیری را دارد. با این وجود در استفاده از این ربات اشتباهات احتمالی را باید در نظر گرفته و پاسخ‌های او را پس از ارزیابی، تایید یا رد کرد.

این ربات هنوز به بلوغ کامل نرسیده ولی باهوش، چند منظوره، تطبیق پذیر و در حال یادگیری است. جونیورا با این مقاله سعی در آموزش نحوه استفاده از ChatGPT را برای کاربران خود داشته که بتوانند کارهای شخصی و تجاری خود را با کیفیت بهتری انجام دهند. همچنین برای گرفتن ایده در کارها و پروژه‌های موردنظر نیز می‌توان از آن کمک گرفت.

 

سوالات متداول

از طریق چت جی پی تی می‌توان طراحی سایت انجام داد؟

قطعا خیر. فقط می‌توان از آن ایده‌های جالبی دریافت نمود.

آیا ChatGPT پاسخ‌های اشتباه می‌دهد؟

به دلیل محدودیت‌های آن ممکن است گاهی اوقات پاسخ‌های مبهم یا اطلاعات نادرستی ارائه دهد.

آیا مکالمات کاربر با ChatGPT برای آموزش او استفاده می‌شود؟

به‌طور پیش‌فرض بله، تمامی چت‌ها به‌عنوان بخشی از اطلاعات آموزشی به‌منظور رشد و بهبود این ربات در نسخه رایگان استفاده می‌شود. بنابراین در استفاده از ChatGPT محتاط باشید و از وارد کردن اطلاعات مهم و یا حساس پرهیز نمایید.

چگونه حساب ChatGPT خود را حذف کنم؟

برای حذف حساب ChatGPT خود، ابتدا وارد حساب کاربری شوید. سپس به آدرس (privacy.openai.com/policies) بروید. روی گزینه Make a Privacy Request در بالای صفحه کلیک کنید. پس از آن گزینه حذف حساب کاربری را انتخاب نمایید.

حذف اکانت chatgpt

حذف اکانت چت جی پی تی

برای حذف از طریق اپلیکیشن تلفن همراه پس از وارد شدن به نرم افزار وارد گزینه Setting شده و پس از آن گزینه Data Controls را انتخاب و در نهایت حذف حساب کاربری را کلیک نمایید.

آیا ChatGPT همه درخواست‌های من را پاسخ می‌دهد؟

خیر، این ربات درخواست‌های غیرقانونی، نامناسب و غیراخلاقی را رد کرده و سوالاتی که توهین آمیز باشد و یا حقوق افراد را نقض کند، پاسخ نمی‌دهد.

آیا Chat GPT قابلیت تشخیص احساسات در متن را دارد؟

این ربات مفهوم کلی و معنای جملات کاربر را درک می‌نماید وگرنه به طور دقیق قادر به تشخیص احساسات موجود در متن نیست.

آیا ChatGPT امکان پاسخ تعاملی و پیوسته به سوالات را دارد؟

بله، طوری طراحی شده که کاملا تعاملی و پیوسته به سوالات کاربر پاسخ می‌دهد.

آیا ChatGPT به صورت آنلاین به اینترنت متصل است؟

خیر، داده‌هایی که در اختیار این ربات است تقریبا چند ماه عقب‌تر از روز جاری است.

ممکن است علاقه‌مند باشید

اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مریم
مریم
6 ماه قبل

با سلام و درود خیییلی عالی بود خدا قوت دوست عزیز 🌹 من که به شخصه کیف کردم .چقدر کاربردی👌 دخترم کلی از سوالات درسی رو که براش نامفهوم بود با استفاده از این ربات راحت متوجه شد .

فاطمه مهربان
فاطمه مهربان
5 ماه قبل
پاسخ به  مریم

سلام بر شما
ممنون از ارسال بازخورد. خوشحالیم که محتوای کاربردی در اختیار مخاطبین‌مون قرار میدیم.